Nisacan Kızlar bende gebelik şekeri çıktı doktor diyet listesi verdi o süre içerisinde şeker takibi yaptım ancak diyetle şekerimde düzelme olmadı. Şimdi insülin geçtik şekerim hala yükseliyor bu durumu yaşayan var mı aranızda :((