Hamileliğin başından beri hep bogazim ağrıyor koptu yani bu bogazim ağrıdan.
Doktor en sonunda bu süreçte mide kapakçığımız tam kapanmadigi için asidin ağrı yaptığını söyledi.
Ya hasta oluyoruz ya böyle bi şey yaşıyoruz :/
Ihlamur içtim bende. Bi de sıcak suyun içine bi kaşık bal biraz da limon damlatinca çok iyi geliyor