Kizlar ters geliş her zaman makat geliş olmuyor bende ilk gebelikte tecrübe etmiş oldum normalde bebeğin yüzü aannenin sırtına dönük olması gerekirken benim kızımın yüzü karnıma doğru üste bakiyordu bu da normal doğumda bebeğin engelli doğmasına yada benim çok yirtilmama sebep olurmuş sezeryan olmuştum