iremd-1798 doğumdan bir hafta sonra bi kısmını aldım 1 ay sonra bi kısmını son ayda diğer yarısını aldım üçe bölerek yatırdılar yani iş yerinin rapora onay vermesi doğrultusunda yatırıyolar benim iş yeri normalde iki seferde alacağım parayı erken onayladıkları rapor yüzünden üç parçada aldım