ebru30 Ovülasyon testinde bugun 8. günüm kızlar ve ben cift cizgi gördüm. Sonuca 10 dk sonra baktım bu sekildeydi suan hala aynı sekilde iki cizgi belirgin. İlk idrarla vs de yapmıyorum biliyorum öyle olmadıgını. Kızlar simdi ben bugun yumurtluyor muyum ? Böyle sorunca da garip oldu ama 😅 bugunu ve sonraki 2 günü mü degerlendirmeliyim ? yani cizgi siliklesene kadar ? Allah rızası icin bilen biri yardımcı olsun cift cizgiyi görünce cok mutlu oldum cunku bazı kadınlar bir ay bile yumurtlamayabiliyormus bu ay da en azından sansım var dedim kendi kendime 🥹
zlemceylan ebru30 canım evet yumurtlamışsın 🥰 bugünü değerlendir silikleşene kadar devam et değerlendir silikleştiğinde de çatlama olmuş oluyor o günü de değerlendir ❤️
ebru30 Ftrhn valla uygulama gercekten yanlis gösteriyormus bunu anladım. iyi ki ovülasyon testi almisim. cok tesekkür ederim yorumun icin de, degerlendirebildigim kadar degerlendiricem insallah 😅
ebru30 Tgb_smh test siliklesene kadar mı yoksa siliklesince bırakmak mı gerekiyor ? biraz kafam karıstı da
Tgb_smh ebru30 silikleşene kadar devam edin eşinizle olmaya, sonrasında zaten rutininiz nasılsa öyle devam ederseniz sizin için önemli olan şu iki günlük süre, iki gün üst üste eşinizle olun