9+3 haftalık hamileyim ve 4 5 gündür geçmeyen bel ağrım var bazen şiddetli şekilde ağrıyor hareket edince. Yürümekte zorlanıyorum yatakta dönerken açıyor doktora sordum dinlen dedi bugün sağlık ocağına gitmiştim oradaki hemşire bel ağrısı riskli olabilir kanama var mı diye sordu Allahtan kanamam yok ama korkmaya başladım bu durumu yaşayan var mı ya da her bel ağrısı riskli demek mi ne yapmalıyım ?