poyrazmom_ MNesemm beta düşüktür daha çok yeni olduğu için koyulaşmıyordur istersen beklemeden kan ver için rahat eder enazından
07070707 Testte var görünüyor ama yalanck pozitiflerde çok maalesef hakkınızda hayırlısı olsun sizde varsa bende yapayım son 7😂
Zeyson MNesemm canım benim 1 haftadır test yapıyosun hep aynı testler ve hepside aynı koyulukta çizgiler eger gebelik olsaydı her yaptığın testte biraz daha koyulaşırdı
Elif-ada- MNesemm Ama siz hep aynı testi yapıyorsunuz ve aynı çizgi çıkıyor testi değiştirip yapsanız sonra buraya atın vardır inşallah
Elif-ada- MNesemm Evet Bundada görünüyor hayırlısı olsun galiba hamilesiniz gunuz geldiğinde kan verin en net bu. Olur