MNesemm sizi görmedim tanımıyorum. Aksine kendi iyiliğiniz için söyledim. Psikolojik olarak kendinizi yıpratıyorsunuz. Bizden bir cevap bekliyorsunuz sürekli bizde size yardımcı olmak adına cevap veriyoruz. Üstelik hiçbirimiz uzman bir hekim değiliz. Üstelik ben bir sağlıkçıyım. Naçizane olarak sizden daha bilgili olduğumu düşünüyorum. Duymak istediğinizi duymayınca saldırmanıza gerek yoktu.