Nskan Ay 9 ay nasıl geçti hiç anlamadım büyük gün geldi çattı 🥹 2 de sezaryenle doğuruyorum inşallah 🙏 çok karmaşık duygular içerisindeyim sevinç korku heyecan endişe zaman geçmek bilmiyor… düşündükçe kanım çekiliyor 😬
Teacherblue Nskan hamileler bir masada gibi sırası gelen gidiyor bir bir eksiliyoruz 🤗 Sağlıcakla kavuşun inşallah 🤗 modunuzu yükseltin ❤️🫂