Xxxxci ben tüm testlerimi devlette yaptırdım özel takipliyim devlet hastanesinde aile hekimi var ben direk oraya gidiyorum doktorum bu testleri istedi kan idrar artık ne varsa en sonknde 9 tane bişeye bakıldı sisteme giriyor gidiyorum yaptırıyorum kendi doktorumda e nabızdan bakıyor birdahadq gidip sonuç almıyorum sadece şeker yüklemesi için kadın Doğumdan randevu alıp yaptırdım