rr321rr vesvese ile kendinizi korkutmayın güzel düşünelim güzel olsun, bende ilk gebeliğimde boş keseden dolayı kürtaj olmuştum, şimdi 11+4 teyim bebeğimi gördüm kalbini dinledim ve Allaha emanet ettim :) sağlıkla sıhhatle kucağımıza alırız inşallah olumlu kalalım :)