Srp53 Down sendrom risk 1:7757 Edward-patau sendrom riski 1:573375 Yaş riski 1:478 Bu sonuçlar güvenilir mi arkadaşlar ? Fetal dna yaptırmama gerek var mı ?
_Mother_ Srp53 bu şekilde anlamıyorum ama kendimkine bakim bir yazarım sana grafik oluyor genelde ona göre yorum yapılıyor canım inşallah iyidir
33kucukfasulye Srp53 merhaba Hergün canımızı sıkıp üzülecekseniz bence yapın ben fetal DNA yaptırdım yaş riski ve miyomlarla büyüdüğümüz için risk vardı ama çok şükür temiz çıktı daha net bir test
Alone Srp53 düşük riskli çıkmış. Yani şöyle söyleyim nasıl yüksek risk çıkıp fetal dna sı temiz gelen varsa, düşük risk çıkıp da down doğuran da olabiliyor. Ama bence ekstra bir bulgu yok ise fetal dna yaptırmanıza gerek yok. Ha durumum iyi fetale vereceğim para bana koymaz diyorsanız da yaptırın emin olun acabalarla geçirmeyin hamileliğinizi 🩷
drn5410 Srp53 bir risk gözükmüyor ki bende 417de 1 risk çıktı orta risk grubunda idik ama fenalık dna vs gerek duymadım bile güvenilir değil zaten testler
Srp53 _Mother_ grafik falan yok canım bende direkt rapor şeklinde var orda da bunlar yazıyor yanında düşük risk diye. Ben doktorla görüşmedim hastanede çalışan bir arkadaşım sordurdu sıkıntı yok demiş doktor da başından mı savdı yoksa sıkıntı yok mu gerçekten bilemiyorum. Kendi doktorumda yaptırmadığım için de atamıyorum ona. Usgde her şey normal demişti.
_Mother_ Srp53 onlar ekrandan grafiği görüntülüyor sıkıntı yoktur o zaman stres yapma zaten sonuçlar çok şey çıkmamış kendimki ile baktığımda
Rabiamina Srp53 sizi düşük risk denilmiş zaten. Tekrar üzerine düşünüp stres yapmanıza gerek yok. Ki bu testler yüzde yüz doğru sonuç vermiyor. İnşallah bebeğiniz sağlıklıdır. Böyle dua edin. 😊
Srp53 _Mother_ ay ne bileyim ilk kez yaptırıyorum ya bir de kendim gösteremediğim için terdddüt ettim 😀
Srp53 Rabiamina bana kendi doktorum ilk ikilinin güvenirliği düşük direkt fetal dna tavsiye ederim demişti. Sorun yokken direkt onunyaptırmak anlamzsız geldi ilk ikiliyi yaptırıp eğer bir sıkıntı görülürse fetal dna yaptırmayı düşündüm ben de. İkiliyi de devlette yaptırdım normalde klinik takipliyim doktora da gösteremedim bir ay sonrasına kabul ediyor. O yüzden bilen varsa sorayım dedim.
_Mother_ Srp53 çok haklısın canım hiç stres yapma Allah’ın izniyle bebeklerimizi sağlıkla alacağız kucağımıza 💝
Rabiamina Srp53 fetal dna çok pahalı. Benim doktorum hiç böyle bir şey demedi. Ben olsam böyle bir doktora çok güvenmem. Çünkü doktorlar 2liyi yaptırıp risk görürse ona yöneliyor. Doktorun anlaşması olabilir gibi geldi. Yine de siz bilirsiniz.
Srp53 Rabiamina 15 bin fiyat verdi aynen. Zaten illa yaptır demedi sen bilirsin dedi. Ama bu testlerden birini yaptıracaksan onu öneririm dedi. Baktım bir sorunu yokken direkt onu yaptıranlar çok az. Bir de ilk olduğu için kafalar karıştı 😀
33kucukfasulye Srp53 34 yaşındayım birde miyomlardan dolayı kanama oluyor😞 çok yüksek fiyata yaptırmadım 10 bin karta çekim nakit daha uygun oluyor ilk çocuğum en azından artık geceleri rahat uyuyorum☺️
Srp53 Alone usgde her şey normaldi sanırım yani bir şey demedi ense normal burun kemiği de var dedi sadece.
Alone Srp53 o zaman ilerleyen zamanlarda en ufak birşey söylerlerse (bağırsak parlaklığı gibi gibi) o zaman yaptırırsınız. Yine de dediğim gibi ikiliye de çok güven olmuyor durum varsa fetal den yanayım tabiki
drn5410 Srp53 bilmiyorum ki çok onemsemedim açıkçası yaşımda çok olduğunu düşünmüyorum 29um daha ama sizin yaş kaçtı