BUSRAMSAMETM 38+6 sezeryan alındım gelmek istemedi beyefendi içerde rahatı doğunca da hiç sesi çıkmadı hemşireler uyandirmaya calisiyordu uyuyordu beyefendi sonra bir anda ingaaa diye sesini duyunca ağlamaya başladım.
Ve 15 saat sancı çektim suni sancı. Değdi en güzel acım tatlı bal kabağım yine olsa yine çekerim o acıyı😅