Rabia_36 cihazlar arasi farklilik gosterebiliyor canım, benim ogluma da basi büyük felan dediler bir gittiğim de bacak boyu kısa diyorlardi. Normal doğum yaptım ve kafası da normaldi. Tek bir doktora gözükme bence başka doktora da git aynısını söylerse ona göre degerlendirirsin