Bende 13. Haftamın içerisindeyim bi haftadır ara ara sanki içimde bisey pıt pıt atıyo sanki mısır patlıyo gibi bi kıpırdanma oluyo 😂 ilk gebeligim bebek hareket ediyodur diye hevesleniyorum daha erken belki de psikolojik ama bence kesin bebek hareketleri sizinkide özellikle 2. Gebeliklerde ve sonrasinda zaten daha erken hissedebiliyolarmis anneler hareketleri