Tubili33 bat 27 ayın 12 sinde ikinci aşılamamı oldum. Erken gebelik testi yapıyorum 10 dk sonra ince çizgi çıkıyor çok silik. Ama yumurta çatlatma iğnesinin etkisi mi henüz kestiremiyorum. Yüzümde sivilce çok çıktı arada kasık ağrısı oluyor adet sancısı gibi. Bilmiyorum ne olacak. 😔