Glsmkybsi Selam kızlar şu an nst deyim 37+2 haftalığız sancı değerim sürekli 65-75 arası oynuyor hiç 30 lara düşüp yükselmiyor sürekli 65-75 bu bi sancı mı yoksa normal mi anlayamadım