Kızlar 3 sene önce acilmam sancım vs olmadığı için son hafta sezeryana alındım özel hastanede ve o kadar zor yıpratıcı geçti ki hala aklımda o günler. Sezeryan olduğuma çok pişman olmuştum neyse şimdi tekrar hamileyim. Özelde ssvd yapan bir doktor buldum ama tabi son zamanlarda işler nasıl gelişir ise artık garantisi yok yani yapanda var engel sebeplerden dolayı tekrar sezeryana donende var . Doktorda doğuma yakın konuşuruz diyor haliyle. Doğum ücreti biraz tuzlu bizim için . Şuanda 40 bin. Benim doğumda Mart’ta olacagi için nasipse tabi zam gelecek vs . Ben sezeryanda çok acı çektiğim için 2. Normal olsun en azından doğum sonrası rahat olayım diye düşündüm eğer normal olacaksa bu parayı vermeye razıyım. Ama yine son dk işler değişir sezeryana dönerse hiç özelde sezeryan olmaya gerek duymuyorum. Yaşadığım şehirde şehir Hastanesi’nde çok tatlı iyi bir doktor var . Sezeryan olacaksam kendisinde olmak istiyorum. Şimdi ben hem ozeldeki doktora gitsem hem devlete olur mu takipli olmak için ? Nasıl yapacağım kafam karıştı .