Merhaba herkese ben tüp bebek ile hamile kaldım gebeliğin başından beri progestan iğne ve fitil kullanıyorum ama 6. Haftamda kanamam olduğu için leke leke devam edince 10. Haftamda doktorum birde duphaston vermişti içtiğim günden beri bulantı kusma mide ağrısı kaşıntı falan yaşamıştım yine yazmıştım buraya doktoruma yazdım duphastonu bırakalım demişti birakmistim dün sağlık ocağına gitmiştim önceden de karaciğer enzimlerin yükseldiği için hemen fark ediyordum bişey olunca ve yanıltmadı yüksek çıktı bu durumu yaşayan var mı herhangi bi sorun oldu mu acaba yarın doktora gidecegim ama ister istemez endişe ettim hamile kalmadan önce baya düşürmüştüm tekrar yükselince panik oldum