Sarina98 Sadece fotoğraf çekimi için istiyorum, özel pastaların fiyatları aşırı yüksek. 2000 TL, yazında yenmiyor. Sadece fotoğraf çekimi için nasıl birşey yapa bilirim? İsmi olsun,ona özel olsun. İstiyorum
Merryy Sarina98 ben oğlumunda eşiminde doğum gününde pastayı kendim yaptım hazır pandispanyadan çok basit yapılışları var YouTube da falan hemde insan kendi yapınca daha özel oluyor
Aylaa123 Sarina98 pasta yemiyorsanız ambalajcılarda köpük satılıyor alıp zevkinize göre süsleyin pasta gibi çekimde kullanın . Daha önce arkadaşım öyle yaptı çokta güzel oldu ekstrada tek kişilik pasta almıs onu yemişler
Daisyy000 Sarina98 Ben böyle yapmıştım .İsterseniz sizde yuvarlak straforu kaplayıp üzerini zevkinize göre susleyebilirsiniz
Bebeannesi Sarina98 insatgarmda şurabutik pasta var ben kızıma oradan yaptırmıştım doğum gününde uygun fiyatlıydı
Minnaksever Sarina98 kızımın doğum günü papatya temaliydi boş bi yuvarlak karton kutu aldım bi sarı bi de beyaz şeker hamuru aldım kendim yaptım herkes çok beğenmişti üstelik 2 gün önceden yapıp kaldırdım çok kolaydı
Alpmom__ Sarina98 Anladım canımm . Ben olsam şöyle yapardım kalpli pasta yapmak çok kolay kalıpsız . Youtube’dan yazsan çıkar . Öyle bir şey yapardım . Üstüne de çikolatalı sosla baby ya da adını falan yazardım 🥰 çok büyük de olmuyor pasta boyutu bence mutlaka bir bak