Eylos1996 Canım malesef ben de grip oldum. Ilaç kullanamamak işkence. Burun tıkalı nefes alınmıyor. Sürekli hapşırık öksürük yüzünden karnım acıdı artık korkuyorum bebeğe zarar gelecek diye. Baş ağrısı desen ayrı dert. Eğer öksürük varsa doktor bana öksürük için brodil herbal kids 4 + yaş için olanını yazdı. Bugün alıp deneyeceğim geçirecek mı diye. Baş ağrın varsa sadece parol içebiliyoruz pek işe yaramasa da hiç yoktan iyidir. Plus olmasın ama dikkat et. Bide ben bi stick kullanıyorum o parolden daha iyi adı Nurse harveys head stick...Burun tıkanıklığı için serum fizyolojik sprey yazdı bi halt etmiyor malesef. Tuzlu su çekip deneyeceğim ama bir iki yerde okudum kaynar su içine 10 damla okaliptüs yağı damlatıp buharını çekince sinüsleri açıyor yazmışlar denemek lazım... Son olarak ayaklarına ense köküne burun ucuna alnına falan vics sürüp öyle uyuyabilirsin. Ateşin varsa sirkeli su yapıp alnına koysun eşin bi bezle. Valla Allah sabır versin bize