Buket1302 Kizlar bu çatı muyenesine isikta mi bakiyor karanlikta mi utaniyorum da alttan muayene de oldum daha oncesinde karanliktaydi yine ama catiya aydinlikta mi bakiyor yoksa ultrason gibi karanlikta mi
Ezgi1212 Buket1302 bende çatı muyanesi olcam sanırım bende hem korkuyorum hem utanıyorum nası oluyo bilgi verin şuracıkta bekleyim
Ebrucar Buket1302 doktorun odasına bağlı. Ultrason cihazının olduğu odada yan tarafta muayene etti oda çok aydınlık değildi. Ben de çok utanıyorum ama toplam 10 saniye sürdü korkulacak birşey yok içiniz rahat olsun
Starkmama21 Buket1302 beni doktorum değil doktorumun üst katında bayan bir ebe muane eti ne çok karanlık ne aydınlıktı 10 Saniyelik birşey sonuçta parmakla muane ediyor kendini kasmasan hemen bitiyor zaten 🌸
Gamzeturkmen Kaçıncı haftada bakılıyor çatıya benim doktorum bakacağız falan demedi hiç yarın kontrolüm var 38+2 olacağım bakar mı acaba?
Melike_00 Gamzeturkmen bende 38 de gidicem kontrole bence 38 de bakarlar zaten 37-38 gibi bakiliyo diye biliyorum ben
Melike_00 @“Buket1302”#p33665277isiga gerek yok bence çünkü parmak ölçümü yapıyor. Ama alışkanlık bazı doktorlar açıyor hep ışık
Bubu_ Kadın da olsa erkekte baktıgı 3 sn birsey gerisine ultrason cihazından bakıyor zaten odadan odaya göre değişebilir tabi ama stres yapma
Gokcene 38+2 oldum bende 10 sn bsey biraz acıyor tabi ama anlık oda geçiyor hemen kanamam falan olmadı benim