2 kere verdm beta 7 haftalık şuan ilk düşük çıkmış ti 2.si 340 çıkmıştı bidaha da beta bakilmadi hastaneye gittim ama kan alıp beta bakmadi sadece ultrason la baktı kese var bebek yok haftaya bidaha gel dedi tekrar beta baktirmali miyim bilgisi olan var mı 0