Esra1987 merhaba 32 haftam pazara geliyor 32+2 rapor için doktora gitsem sorun olur mu yoksa 32 direk olar dolmaz mı rapor almak gerekir? Yakın zamanda rapor alanınız var mı
Ekoccc Esra1987 ben 32 yi geçince aldım benimkide hafta sonuna geldi sorun olmuyor 32 nin içinde gitmen yeterli