Rumeysaerd1 deneyimlerime dayanarak şunu tavsiye edicem kötü hikayeleri okuma ve sürekli bebeğimde bende iyiyz diye telkin ver kendine ben hareketlerini hissedene kadar gece gündüz bu düşüncelerle geçirdim ama risk hep var bol bol dua et ama yapacağın en iyi şey kötü şeyler okumamak ve seni ilgilendirmeyen kötü şeyleri araştırma hani erken doğum,su gelmesi vs gibi şeyler doktorun zaten aksi durumda uyaracaktır