yesmad Herkese günaydın 🌸 13+6 haftalık hamileyim dün doktorum bu ilacı başlattı bu sabah aldım aldığım gibi istifra ettim hamileliğim boyunca hiç bu durumu yaşamamıştım. Bu ilaç yerine başka ne kullanabilirim?
nununundunyasi yesmad doktorunuzla bu durumu paylaşırsanız size neyin daha iyi geleceğini belirleyecek olan bilir kişi odur 🌸
Melisa2907 yesmad o kadar kötü oldum ko bu ilaci içtiğimde ayakta duramadım. Doktorumla görüştüm şurup şeklinde olan bir demir ilacı verdi kendisiyle şuan aramız gayet iyi😂🫶🏻 lütfen doktorunuza danışın ve kendinizi içmek için zorlamayın.
Ebrucar yesmad ben gece yatarken içiyordum. Sonra ilacı değiştirdiler tabi feramat kullanıyorum şuan ama onu da yine aynı gece yatarken alıyorum mide bulantısı yaptığı için.
yesmad Ebrucar ben normalde de hap yutmakta zorluk çekiyorum ki şu an 3 tane ilaç kullanıyorum zaten bir de bu eklendi ama bunu kullanmama imkan yok ben de değişmesini isteyecem 🌸
aydinecemm yesmad ilk hamileliğimde aynı anlattığınız gibi olmuştum sabah içmemi söyledi ben içer içmez istifa ettim 2 gün denedim fakat daha sonra doktoruma bu durumu anlattım o da şurupla değiştirmişti. Bence oldukça kuvvetli bir ilaç değiştirmesini talep edin
Teacherr yesmad ben o ilacı cok farklı zaman dilimlerinde içtim hepsinde kustum bıraktım. Toz şeklinde özel bir ilaç veedi onu kullanıyourm yan etki de yapmadı
yesmad Teacherr benim ilk ve son oldu doktorumdan değişmesini rica edecem 1 dk bile kalmadı midemde hala bulantı yapıyo
Gamze_dn yesmad bende o ilactan midem bulaniyor ve biraktim doktorum feramat yazdi toz içecek ama tadi cok guzel seftalili nazo gibi
BerrakYagmurMert yesmad aynı durumdaydım . Ücretli bir ilaç olan Sidefer e geçtim çok şükür ne istifra kaldı ne mide rahatsızlığı
melmelike yesmad aç karnına içiyorum benimde midemi çok kötü yapıyor içtiğim gibi kokusu tadı geliyor. İlk haftalarımda gynoferon kullanmıştım hiç bir sorun yaşamadım ama kanım düştüğü için şimdi günde 2 aç karnına gyno ferro sanol içiyorum mecbur 🥹