Öncelikle Allah size öyle güç veriyorki ne kadar korksanizda aklınızda olan bebeğiniz olsun planlı sezaryan oldu catim dardı her şeyimi hazırlayarak gittim kendimi sezaryan da olacak olanlara hazırladım sprenal anastezi oldum iğne acıtmıyor ayağınızı hissetmemeye başlıyorsunuz ben ne yapıldığını hissediyorum acı yok en çok karnıma bastırdılar o zorladı 1 dk sürmedi sonra bebis çıktı o ana şahit olmak muhteşem giydirdiler opturduler apar topar getirdiler benim dikişler dikildi beklettiler yalnız titreme oldu o da yarım saat sürdü odama gittim ağrılar başladı ağrı kesici vuruldum geçti kanamama baktılar karnıma masaj yaptılar çıksın diye ama dikislerden bebeği alamadım emzirirken aldım ayağa kalkmamsa çok zorlanmadım adımlarımı yavaş yavaş attım şu bebeğim 6 günlük sarılık oldu yanındayım canının bir parçasıymış bebeğin sen de dünyaya yeniden doguyorsun bazen karnimdaki oluşunu özlüyorum çünkü içindeydi şimdi bomboş bi garip ama bebeğime kavuştum en mutlu şey bu… korkmayın hazırlıklı olun size iyi gelecek..