Arkadaşlar merhaba gece 4 ten bu saate kadar 4 saattir yoğun kasık ağrım var. Ben 4 tte tuvalete çıktım dedim ki her sabah oluyor bu ağrı idrar birikiminden galiba diye. Çünkü her sabah hafif olup geçiyordu tuvaletle birlikte. Bugünde öyle sandım dedim geçer birazdan yok uyutmadı ağrı hiç bir şekilde geçmiyor. Daha da şiddetlendi. Doktoruma saat 10 da randevum var o saate kadar da korkumdan yerimde duramam. Böyle bir durum başına gelen oldu mu