arsveuras umut0808 düşüyor normal kan sonucu 2 li test ya da down sendrom sonucu yazıyor tahliller kısmında ama grafiği görmüyorsunuz doktor bakıyor sadece
Srp53 umut0808 ben perşembe vermiştim Salı günü çıktı. Kan sonucunu görüyorsunuz sadece o da bir şey ifade etmiyor zaten.
umut0808 Srp53 devlet hastanesinde yaptırdım ben, evet öyleymiş yinede merak ediyorum ilk çocuğumda yaptırmamıştım
Srp53 umut0808 ben de devlet hastanesinde yaptırdım. Belki ilden ile değişiyordur. Ben artvindeyim yoğunluk yok o yüzden belki uzun sürmedi.
Annelikmghb umut0808 15 günü buluyor canim cikmasi çıkınca görürsün enabizdan ama detayli bisey goremezsin doktoruna gidip o sana grafik seklinde verecek söyleyecek.