Ahsen-Hamza Ceyda24 hıçkırıyor olabilir bir de bazen bebekler huzursuz olduğunda ağlamaya benzer refleksler geliştirirmiş 🥹 bende de oluyor çok önemli değil dedi ebem
Mrvpkkn Aa bendede oluyo bir iki sn kadar titriyo gibi oluyo karnimda bende acaba nöbet mi geciriyo diye dusundum allah korusun
esdemiralay Mrvpkkn Ayyy ben de böyle hissediyorum birkaç kere oldu çok tedirgin oldum ama nasıl anlatacağımı da bilemedim.Sonra kötüyü çağırma dedim kendi kendime öyle olunca pozisyonumu değiştiriyorum şuan ama hala merak ediyorum
gmz10 Bende de aynı hareket oluyor, nedenini bilmiyorum. Hıçkırık yazmışlar ama değil hıçkırıkta daha farklı oluyor. Bildiğin titriyor.