bkdusunenanne Bata 5 gün kaldı dün kan verdim 0.290 çıktı sizde durumlar nasıl artık ümidimi kaybetmeye başladım reglmı olcam diye
MNesemm bkdusunenanne amin cnm da duntest yaptım pozitif çıktı sabah yapiyom dedim oda çıkmadı acaba testei kaynaklaniyor