Buskyksl La_sumom ilk kızıma hamileyken saçlarım yıpranmış olduğu için kestirdim allaha şükür öyle bir şey yok yani tamamen batıl diye düşünüyorum inanmazsanız bir şey olmaz Şimdi yine hamileyim kestirecek saçım kalmadı çok kısa kestirmiştim yazın başında 😅😅😅
deryakuralerturk La_sumom bende kestirmek istiyorum çok bunaldım sıcaklardan bana da herkes kestirme diyor ya 😔