zynpgk Merhabalar ben hastane için hazırlık yaparken çikolata seçmek için geç kaldım şu an üzerinde marka yazmayan doğumda yada eve gelenlere ikram için çikolata alacağım. Nerde bulurum acaba fikri olan var mı? 36+3 haftadan selamlar 🖖
Ayvareceli zynpgk hacı seyid, seyioğlu gibi pastanelerine gidersen bulabilirsin bence. Marka yazmayanı da var yani
tugce_snygt42 zynpgk bence çikolatadan ziyade lokum bisküvi daha mantıklı hem çok pahalı hem de gerek yok yani maksat ağız tatlansin tabi gene de sen bilirsin de