kizlar merhaba 22 aylık bir kızım var ve emziriyorm planlı gebelik 6 haftalık hamileym bu gun ilk kontrole gittim idrar testinde cikti kan testi yapmadm diyince gebe olduguma inanmaz bir tavirla ultrasona aldi once yok dedi tibbi bir terimle bi sey soyledi yanindaki stajyer oldugunu dusundugum kişi soru amaçlı sag tarfmda bi sey sorunca kese var dedi biraz bastirinca bebek cok küçük dedi bana hic bir sey soylemedi kan idrar testi istedi ve ciktm fakat stajyerle arasinda bu gibi durumlar büyük ihtimalle dusukle sonuçlanır diye konusuyordu fakat benm icin mi söyledi yoksa ona konu mu anlatıyordu bilmiyorum yarn özele başka bir doktora gidecegm cok uzattım kusura bakmayın size sorum şu hamileyken emziren veya tandem yapan var mi ya da hamileyken emzirdigim icin mi bebek cok küçük aceba gelisimini geriletir mi bir bilgisi olan varsa yazarsa cok mutlu olurum uyuyamadım gerçekten geceden beri bunu düşünüyorum