Merhabalar, özellikle akşamları sanki spor yapmışım gibi kasıklarımda kas ağrısına benzer bir ağrı oluyor. Bazen ağırlaşıyor gerçekten bu ağrı 🥲 bunu hafifleten bir şey var mı? Yaptığınız işe yarayan herhangi bir şey? Bazen sırf bu ağrıdan dolayı doğuruvercekmişim gibi hissediyorum ama erken doğum gibi bir şey de beklemiyoruz henüz.