Ya şu şeker ölçümü konusu hamileliğim boyunca beni bitirdi kizlar. Açlık şekerim vardi öncesinde de kabul ama heep dikkat ederek ilerledim. Ve inanin suan 35. Haftam bitmek üzere ve sadece 1,5 kg aldim o da 33. Haftamdan sonra alinan kilo yani. O kadar dikkatli ilerliyorum.
Glikoz testinde şekerim 261 cikti, o hafta bebegimin göbegi sekerimden kaynakli 1 hafta ileride seyir etti sonrasinda tekrar toparladim. Ertesi hafta haftasiyla uyumlu gitmeye basladi, ciddi dikkat ettigim için. Ama ne öncesinde ne de sonrasinda hicbir şekilde öyle bir durumla karsilasmadim ve sekerim de hiç o kadar yukselmedi. Açlık şekerim maksimum 110u görüyordu o da dikkat etmedigimde, tokluk ise genelde 140 altindaydi yine dikkat etmedigimde 150ye cikiyordu. Ciddi bir seker sorunu degildi yani. Suan dusununce o kadar moralim bozuluyor ki, yani bunun (glikoz testinin) faydasini mi gördüm o an zararini mi gördüm belli degil.