Sevginur61 Kızlar bugün 3 saatte bir belimden kasıklarıma doğru sancılar girdi adım atmakta bile çok zorlandım. Doktora ne zaman gitmeliyim çok kötü hissediyorum bunlar yalancı sancıysa doğum sırasındaki sancıyı düşünemiyorum
Cagla-2434 Belki doğum sancisidir dayanılmaz riske atmayın gidin acilde en azından nst çekerler açıklık kontrolü olur