Benim gebelikte ishal olduğum bir dönem vardı. Direkt ishal oluyordu yavrum da. Bir ara hep hamur işi çekiyordu canım, çocuk da kaka problemi başladı. Yani en az 6 aylık olana kadar biz neysek bebiş o. Haşlama et suyu yanına bulgur pilavı yanına çoban salata hem çok güzel süt yapar, hem de bebişi kabız yapmaz annesi. Birde ev yoğurdu tükettiğiniz zaman gelsin bebeğe de bol bol probiyotikler hiç problem yaşamazsınız✨✨✨ kısa vadede biogaia da çözüm olabilir probiyotik damla bebeğe. Lakin siz beslenmeyi düzeltin bunlar çok geçici çözümler çünkü 🩷🩷