-Nazli96 Kızlar doğum yapalı 24 gün oldu doktor bana korse kullan falan demedi bende kullanmadım acaba şimdi kulansamm geç kalmıs mı oldum daha işe yarar mı
Buse3555 Çok geç kalmışsın canım ya normal doğumda hemen takabiliyosun sezeryanda da 3 gün geçtikten sonra demişti doktorum sana bağlı diye söylememiştir korse tak diye