Merhabalar arkadaşlar 18 haftalık gebeyim ilk hamileliğim bir hafta kadar önce çok yoğun olmayan kahverengi lekelenmem oldu hemen ertesi sabah doktora gittim çok şükür bebekte bir sorun olmadığını söyledi doktorum ve Progestan verdi sabah akşam 6 gün kullandım yine çok yoğun olmasada devam edince akıntı bugün tekrar gittim ve yine bebeğin iyi olduğunu söyledi progestanın yanında ağrı ve karnımdaki kasılma için ednol günde bir kez verdi ama kafam karıştı ne zaman geçecek geçmemesi bir sorun mu sizlerinde başıma gelen var mı böyle bir durum ayrıca riskli bir durum olmadığınu söyledi kafam çok karışık deneyimlerinizi söylerseniz çok sevinirim hepimize Rabbim sağlıkla sıhhatle evlatlarınj kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻💜