Kızlar sabahtan beri kasık bökgemde bi ağırlık ve ağrı vardı saat ilerledikçe artmaya başladı şuan karın ağrısı kasık ağrısı ve bel ağrısı çekiyorum ve git git artıyor 37+4 haftalığım doğum ağrısı olabilir mi böyle bir şey mi arada aşağı baskı da yapıyor