Kızlar ilk doğumumda sol göğsümde süt olmasına rağmen ne yaptıysak akitamadik her yolu denedik göğsüm süt doluydu ama akmiyordu, aynı şekilde ikinci doğumumdada öyle oldu sol göğsümde gene süt akmadi o kadar çok şiştiki sütten dolmuştu artık mastit oldum kollarim ağrıdı Hastaneye gittik doktorlar bile birşey yapamadi şaşırdı hatta niye akmiyor diye , dikkatli olmuştum sürekli emzirdim bebeğimde emiyordu ama gelmiyordu, her iki çocuğumdada sağ göğsümle büyüttüm şimdi hamileyim yine olacak biliyorum ne hikmetse bilmiyorum niye böyle oluyor bir bilgisi olan var mı emzirin diyeceksiniz ama emzirmeyle alakası yok inanin her iki çocuğumdada öyle oldu çünkü