Bestedrmaz 37+2 haftalığım suan ama ayağa kalktığımda inanılmaz rahimimde ağrı ve yanma oluyo ve yürüyemiyorum ve otururken yatarken de pelvis kemiğinden bir kasılma geliyo bacağımı kastırıyor doğum belirtisi mi ???
bilgegk Bestedrmaz 36 hafta olucaz bir gün sonra son zamanlarda benimde ağrılarım bu şekilde vücut kendini doğuma hazırlıyor muhtemelen ondan bu yaşadıklarınız
Bestedrmaz bilgegk ben ilk defa 2 gündür yaşıyorum bugün iyice arttı gözümden yaş geliyo artık yürürken ki canım tatlı değildir normalde
bilgegk Bestedrmaz Ben kaç kez acile gittim canım bu şekilde ağrı yaşayıp yatakta bacağımı hareket ettiremiyordum vajinam çok aşırı ağrı yapıyordu ama hep normal deyip gönderdiler