Rabiamina Zemhav-12 ben bu gün tam 20 haftadayım. Bel ağrıları, hemen acıkma dışında çok şükür başka bir şeyim yok. 🥰
Rabiamina Baby_00 tedavi olmanız lazım. Enfeksiyon keseyi delebiliyor. Ben de 17 18. haftadayken yaşadım. Çok geçmiş olsun
Rabiamina Baby_00 ben de tedavi oldum ama ara ara yanma yapıyor. Hamilelikte sürekli olabiliyormuş. Yüksek sınırda olmadığı sürece o zaman sıkıntı olmaz. Yine de doktorunuza sorun tabiki de.
Topraksmom Baby_00 enfeksiyon olduğunu nasıl anladınız ben de 19+2 yim idrarım şu içmeme rağmen sarı sanki şüphe ediyorum biraz enfeksiyon mu var diye