Kızlar selam 34 haftalık hamileyim ilk gebeliğim nedense reels olsun bloglar olsun herkes sezaryen doğum yapmış gibi geliyor bana normal doğum o kadar az ki okuyup gördüğüm karşıma çıkan bu durum bir tek bende mi böyle yarın doktor kontrolüm var bilmiyorum nasıl olacak doğum söyler mi acaba