34+4 haftalık hamileyim doktorum 10 gün geriden geldiğini söyledi bebeğin gelişimini 2 ci gebeliğim ilk gebeliğim normal doğum du fakat bu gebeliğimde pilesanta rahim ağzına yakın olduğunu ve normal doğum için kanama çok olur diye riske atamayacağını söyledi doktorum son haftalara kadar yukarıya çıkabileceğini söyledi plesantanın böyle bi durum başına gelen oldumu acaba