Sezeryan dogumum olcak, süt hemen gelmiyormuş. Memeyi bilen biri eliyle baya can acitarak sıkarak getirmis yakinlarimin. Bizde öyle biri yok.. odaya geçer geçmez bebek memeye verilecek süt gelmezse ben diğer memeyi o sırada sağım pompasiyla mi sagsam gelmesi için? Sizler nasil yaptınız tecrubelerinizi paylasir mısınız