Ben yurtdışında yaşıyorum, burda sürekli okuduğumdan doktoruma sormuşdum ve burda catı muayenesi diye birşey yok demişdi banada yapmadılar, normal doğurdum 😅ki burda herkes normal doğuruyor diye bilirim ☺️
Ama evlendikden sonra türkiyede ilk kadın dr muayenemi olduğumda neden bilmiyorum ama catımada bakmışdı ve bana senin catın dar kemik önde gibi şeyler söyledi sen normal zor doğurursun olursada cok zorlanırsın diyip korkutmuşsdu beni oysaki hamile bile değildim yani😂 cok takılmayın bunlara kızlar nasıl istiyorsanız öyle yapın sezeryansa sezeryan, normalse normal yani ☺️