Ezel16
@Mrvtrk
10 lu hastane çıkışı almadım ben 😇 isimli tulum (hem önü hem arkası hemde yakası nakışlı), eldiven, şapka (hem normal hem bonet şapka), isimli battaniye ve takı yastığı olarak aldım 😇 2950 ödedim. Ama seçtiğiniz nakış, paket içeriğine göre fiyatlar değişiyor bir fiyat alın isterseniz. Penyesi felan pamuklu güzel geldi ve nakışıda dolgun güzel.. buradan görsel atmayı bilmiyorum o nedenle yoksa atardım😅