twinsmom__ Kızlar 29haftalık hamileym uyuyamıyorum😭 Bel ağrısından ölüyorum🤦♀️ Bu yastıktan kullanıp memnun kalan varsa bende alıcam diğerleri çok büyük geliyor gözüme
Zg99 twinsmom__ büyük olan yastıklar daha iyi U şeklinde olanlar bacak aranıza da yastık açık kısmını koyuyorsunuz göbeğinizi daha rahat ettiriyor 28 haftalık hamileyim bende 🫠
Mlsaa99 Bende kullaniyorum suan ustundeyim al hic pisman olmazsin bel agrilarimi bununla hafifletiyorum